Recenzie Relicvele Altarului de Phil Rickman

PREZENTAREPhil Rickman - Relicvele altarului -

Preoteasa Merrily Watkins, pe care ati intalnit-o in Urzeala pacatului, se trezeste intr-o situatie problematica: trebuie sa investigeze amestecul unor fenomene paranormale in mai multe accidente rutiere care au avut loc in satul Wychehill. Incetul cu incetul, descopera o adevarata retea de raufacatori, intrand intr-o poveste de cosmar. Iar moartea isi alege un sit istoric pentru a face ravagii.

Produs publicat in 2012 de Nemira
Data aparitiei: August 2012
Colectia Suspans
Traducator: Gabriel Stoian
Format: 107×178
Tip coperta: Brosata
Numar pagini: 656
Parerea mea:Eu ,fata de altii nu am citit alte carti de Phil Rickman ,dar nu regret deloc alegerea facuta.Merrily Watkins e un personaj complex care e uman,resimte oboleala,deznadejde,compasiune si multe altele.Ea e o femeie preot aceasta noutate m-a socat,dar nu mi-a displacut,autorul prezinta repulsia oamenilor fata de asa ceva,ideile preconcepute.Toata actiunea se petrece in Europa ,intr-o tara moderna ,dar nu perfecta si anume Anglia,desfasurarea are loc in doua sate,satul unde locuieste Merrily cu fiica sa si noul ei prieten si satul fantomatic bantuit de fantoma marelui compozitor Elgar.Aura pe care o da autorul e una de mister de la inceput pana la sfarsit.Merrily are de infruntat fantoma unui biciclist alias compozitor mult prea slavit de un alcoolic,un preot fost militar,un fermier cu doi fii cu probleme  si …………….. altele.Fiica sa are de infruntat un consilier corupt,un consiliu local avar,sa-si sustina punctul de vedere despre ceva ce toti cred ca nu exista si anume liniile ley ,descoperite de un tip mort considerat nebun,aliatii ei sunt prietenul lui Merrily,un batran si prezenta spiritului unei femei oculte care fusese cea mai buna prietena a fetei.
Cele doua:mama si fiica trebuie sa se lupte,sa convinga ,sa nu cedeze protestelor,sa desconspire si sa nu moara.
Pana la sfarsitul cartii vietile si integritatile tuturor sunt puse in joc.Cine va invinge?Pe deasupra are loc si o crima.Cine e criminalul?De ce sa-l omoare?Plus ca exista si un club presupus centru de droguri.Chiar exista o fantoma?Cartea pe tot parcursul celor 650 de pagini te tine cu sufletul la gura!O lectura apetisanta!
Nota mea:9,10/10
Plusuri:ceva nou,e reala,dezvaluie gandirea oamenilor din sate indiferent daca e Romania sau nu.
Minusuri:-